Vzdálená technická podpora je v tomto rozsahu unikátní služba určená především pro osoby se specifickými potřebami, dále pro uživatele našich inteligentních zařízení a klasických IT zařízení, jako jsou počítače, telefony, tablety, WiFi routery, apod.
Technickou podporu, termín jejího provedení si vyžádejte vždy na emailu:
Díky této technické podpoře a programům jako je Skype, Messenger, či WhatsApp máte možnost mít odborníka touto cestou přímo u Vás. Doba se rychle mění, technika jde ruku v ruce s dobou a cenné zkušenosti, které Vám může předat odborník vzdálené technické podpory tak můžete s výhodou využít i dlouho po pořízení Vašeho zařízení.
Jiří Jambor je odborníkem v dané oblasti a má široký rozhled též v běžné, uživatelské IT problematice díky nespočetným zásahům v rámci vzdálené technické podpory. V neposlední řádě má Jiří zkušenost s realizací přednášek a školení ať už směrem k zákazníkům, odborným pracovníkům (ergoterapeuti, asistenti, medicínští technici, pedagogové) nebo například žákům a dále k široké veřejnosti v rámci výstav, odborných konferencí, atd.
V rámci vzdálené technické podpory Jirka postupně provede zákazníka funkcionalitami, v případě potřeby upraví nastavení zařízení, navede správným směrem, zodpoví dotazy, může pomoci dále s běžnými IT věcmi a také s běžným používáním chytrého telefonu nebo tabletu. V neposlední řadě získáte zprostředkovaně tipy, zajímavé individuální řešení a všeobecné rady získané historicky od našich zákazníků, kteří řeší nebo řešili obdobnou situaci. Máme bohaté zkušenosti postavené na letité praxi a letité komunikaci.
Kontaktujte nás – pomůžeme Vám na dálku s prvními kroky, což uvítají lidé, kteří třeba mají minimální nebo žádné technické zkušenosti.
Vzdálenou IT podporu může využít i člověk, který není našim zákazníkem.
Tipy:
- Pro efektivní vzdálenou technickou podporu mějte připravena a spuštěna všechna zařízení se kterými potřebujete pomoci, ať si sami můžete hned v přímém přenosu – tzn. během poskytování technické podpory vyzkoušet vysvětlovanou problematiku, funkcionalitu, apod. Vaše zpětná vazba během provádění vzdálené technické podpory je velmi důležitá. V případě, že bude nutná přítomnost další osoby, domluvte se s ní(m) na dohodnutý termín.
- Čím více informací poskytnete pracovníkovi vzdálené technické podpory, tím efektivněji společně naleznete řešení, nespěchejte, domluvte si další termín vzdálené technické podpory. Někdo rozumí technice více, někdo ji rozumí méně. Neděláme rozdíl mezi muži, ženami a neděláme rozdíl ani v ničem jiném, např. věku, apod. Je potřeba jen začít a postupovat cílevědomě, pružně komunikovat, mít s technikou trpělivost a spolupracovat. Lepší je dělat malé krůčky a s větší jistotou tak pomalu postupovat kupředu.
- Ptejte se v rámci objednaného termínu vzdálené technické podpory například na dostupnost nejnovějších verzí aplikací (pc, mobilní) – technika a čas jdou stále dopředu. Informujte vzdálenou technickou podporu o tom, že došlo z Vaší strany k přeinstalaci Windows, odinstalaci Javy, informujte nás o Updatech, apod. Může dojít k tomu, že jste si přeinstalovali po nějaké době počítač a přeinstalace nemusela být provedena správně, což přirozeně znamená zcela jinou situaci. Před takovou přeinstalací nás vždy informujte, poradíme Vám co je potřeba u nové instalace zajistit – verze Javy, verze Windows, Androidu, apod. Tyto informace pak využijete pro sebe nebo je poskytnete Vašemu IT servisákovi.
- Nechejte si včas doporučit námi a našimi zákazníky ověřené zařízení, jako například typy telefonů, settopboxů, televizorů, apod. – až poté si takové zařízení pořiďte s tím, že využijte možnost 14 denního ZDARMA otestování a případného vrácení Vámi zakoupeného zařízení v některém z českých eshopů s elektronikou. Je to praxí ověřený, dobrý tip…
- Neobávejte se své technické neznalosti. Komunikujeme s lidmi všeho věku, různých zkušeností a odborností – vždy se jedná o individuální, specifický přístup. Vaše trpělivost a pravidelná komunikace s technickou podporou Vás posune vpřed – jako všude i zde platí to, že všemu je potřeba se nejprve naučit.
- Ověření funkčnosti a kompatibility našich zařízení s novými zařízeními, které si budete v budoucnu zakupovat (jako např. TV, settopboxy, telefony, apod), dále kompatibilitu se speciálními systémy (alternativní zvonky do sesterny, apod), dále přeinstalace již dříve nainstalovaných software, přeinstalace z důvodu změny počítače, telefonu, apod. je možné také provést prostřednictvím vzdálené technické podpory a to v podobě objednání placené formy této služby.
Služba vzdálené technické podpory je zde proto, aby Vám pomohla. Pokud by jste narazili na problematiku, se kterou se technik třeba ještě nesetkal (např. cizí systémy, cizí zařízení, cizí software, nová zařízení na trhu, apod.), domluvte si hned další termín vzdálené technické podpory, kdy Vám budeme moci vyjít vstříc. I my neustále studujeme a pracujeme, abychom Vám mohli poradit – čas a technika jdou stále dopředu.
Vzdálená technická podpora je dostupná od 10:00 hod dopoledne, ve všední dny a odvíjí se od harmonogramu – objednávek, objednejte se včas na emailu uvedeném nahoře v textu.
Snažíme se našim zákazníkům poskytovat primárně bezplatnou technickou podporu, zvlášť když se nejedná například o znovuinstalace, apod. Tyto relace pro Vás sponzoruje firma Benetronic – respektujte proto pravidla služby, která ZDARMA pomáhá zvládat situace mnoha lidem – v mnohdy nelehkých situacích. Žádáme Vás, aby jste nezneužívali tuto službu – například v případě, že objednaný termín nestihnete, informujte nás prosím o tom, jinak tím blokujete celý objednaný termín ostatním klientům, kteří by třeba právě potřebovali akutní pomoc. Celý Vámi objednaný termín provedení vzdálené technické podpory Vám totiž rezervujeme a vždy čekáme po celou tuto tuto dobu na spojení s Vámi, protože chápeme, že ne vždy je možné se z Vaší strany spojit v přesný čas – závisí to mnohdy na osobách kolem Vás.
I v případném dalším „období Covid-19“ nás neváhejte kontaktovat, naše služba jede na plné obrátky. Máte také možnost si ZDARMA službu vyzkoušet. Objednejte si termín na emailu uvedeném nahoře v textu.
Těšíme se na spojení s Vámi..
Ochrana autorských práv:
Při jakémkoli způsobu komunikace se vzdálenou technickou podporou není dovoleno zachycovat jakýmkoli způsobem podobu pracovníka vzdálené technické podpory. Není povoleno rozšiřovat podobu pracovníka vzdálené technické podpory. Je zakázáno sdílet a uveřejňovat jakýkoli obsah komunikace s člověkem, který provádí vzdálenou technickou podporou. Není povoleno pořizovat obrazové, zvukové a zvukově-obrazové záznamy z jakékoli komunikace s pracovníkem vzdálené technické podpory. Jakýkoli záznam, který je pořizován a to výhradně až na základě písemného svolení pracovníka vzdálené technické podpory podléhá autorskému právu.
Třetí osoby, asistenti, neziskové organizace, pracovníci v sociální oblasti – uveďte prosím kontakt na Vás, jméno Vaši organizace. Z důvodu snahy uspokojit všechny požadavky to pomůže k naši rychlejší a pružnější reakci.